czwartek, 5 września 2013






Witajcie :**


Jest mi bardzo miło że zostałam nominowana do konkursu The Versatile Blogger Awards, mimo że założyłam swój blog nie dawno. 

A oto zasady :
1. Podziękować osobie, która Cię nominowała. 
2. Pokazać na blogu nagrodę The Versatile Blogger Awards.
3. Nominować 15 blogów, które na to zasłużyły. 
4. Ujawnić 7 faktów o sobie. 

 Zostałam nominowana przez Lumos Maxima z bloga http://milosc-silniejsza-od-magii.blogspot.com/p/the-verseatile-blogger-awards.html . Dziękuję Ci kochana :**

Serdecznie polecam blogi :

Najlepsze 15 blogów ;)

A teraz 7 faktów o mnie ;D 
1. Zaraziłam się Harry'm Potterem od mojej siostry Oli i od jej najlepszej przyjaciółki Magdy. 
2. Mam obsesję na punkcie Toma Feltona. 
3. Moim domem jest Slytherin. 
4. Dopiero kończę czytać 4 część. 
5. Gdy widzę miny Rona w pierwszej części to zawsze pękam ze śmiechu. 
6. Kocham Śmierciożerców. 
7. Nie wiedziałam jak zacząć pierwsze zdanie w moim opowiadaniu. 

Mam nadzieję że będziecie mnie odwiedzać i czytać moje opowiadanie. Już wkrótce 3 rozdział ;3 

Pozdrawiam


1 komentarz: